دسته‌ها
اخبار

ثبت وب سایت Glyos: Zullen: ارسال مجدد -The Xarrgrey

زولن ها گروهی از نژادهای بیگانه هستند که با گذشت زمان وسواس زیادی برای کشف، دستکاری، ادعا و سپس تسلط بر فناوری پیشرفته بیگانگان پیدا کرده اند. در طول هزاران سال، زولین جهان‌های بی‌شماری را بررسی کرده‌اند، پایگاه‌های مخفی برای نظارت بر پیشرفت تکاملی گونه‌های بالقوه مفید ایجاد کرده‌اند، و سپس به‌طور استراتژیک در نظم طبیعی آن‌ها مداخله کرده‌اند تا نتایج مطلوب‌تری از این «آزمایش‌ها» ایجاد کنند. بسیاری از تمدن ها نابودی واقعی خود را مدیون زولین هستند، زیرا بزرگترین منابع و علم پیشرفته آنها در نهایت توسط نایب السلطنه زولین به سرقت رفت.

زولن توسط متخصصان پیوند ژنتیکی Xarrgrey نظارت می‌شود که فناوری “fallback” را دوباره مهندسی کرده و آن را در “Cortex Immortal” Zullen ادغام می‌کنند تا نوآوری‌های جدیدی را تقویت کنند. آنها اولین مسابقه ای بودند که زولن را تأسیس ،د و در مقام رهبری به خدمت ادامه دادند.

تقریباً تمام آزمایش‌های ژنتیکی در گروه زولن توسط زولن زارگری انجام می‌شود که دو مورد از برجسته‌ترین آن‌ها عبارتند از: زول‌بیست (Zullbeast) و ابر موجود ،یبی به نام زولوید (Zulloid)، که هر دو نشان‌دهنده مظاهر فیزیکی تمام جنایات هستند. توسط زولن علیه جهان شناخته شده انجام شد. از این موجودات وحشتناک اغلب برای “تصفیه” نتایج ناخواسته ناشی از دستکاری های نادرست دانشمند زولین استفاده می شود.

منبع: https://onelldesign.blo،.com/2024/04/zullen-reintroduction-xarrgrey.html