دسته‌ها
اخبار

گزارش وب سایت ارسال Glyos: متشکرم!!!

یک تشکر دیرهنگام اما بسیار بزرگ از شما که ما را در آن سوی 100 موج فرود آوردید! این یک دور به خصوص چالش برانگیز بود و من از پرتاب چند توپ منحنی به سمت خود لذت بردم، بنابراین ما واقعا از صبری که در هنگام عبور از “منطقه تاخیر” داشتیم قدرد، می کنیم.

هدف اصلی ما برای Wave 100 این بود که ،یبی سالم از قطعات جدید، هنر جدید و ،اصر داست، جدید را به اشتراک بگذاریم که امیدواریم یک کپسول ،یبی از سرگرمی را ارائه دهیم. البته، به دست آوردن تمام قطعات برای تکمیل پازل همیشه بیشتر از آنچه برنامه ریزی کرده بودید طول می کشد، اما اگر نتیجه نهایی همچنان شما را واقعاً لبخند بزند، بسیار ساده است.

من یک بار دیگر می‌خواستم از دیلون و سن به خاطر آثار هنری که برای Wave 100 خلق ،د تشکر کنم. لایه‌های نادیده‌ای از تلاش‌ها در هر تلاش هنری دخیل است، و من بسیار خوش شانس بودم که هر دو هنرمند را دیدم که پروژه‌هایشان را به شکلی توسعه می‌دهند. فرم های نهایی واقعاً خارق العاده دیلون و شان، من نمی‌توانستم از چیزی که مستقیماً از لبه فضا بیرون آورده‌اید خوشحال باشم!

تمامی سفارشات از شب فروش تا زمان انتشار این کلمات تکمیل و ارسال شده است. از همه شما متش،، من و میشل با خوشحالی طیف وسیعی از سفارشات را تجربه کرده ایم، چیزی که در این زمان های عجیب از آن سپاسگزاریم. تنها نقطه ضعف این بود که پردازش، بسته بندی و ،باندن ما کمی بیشتر طول کشید. میشل همچنین مهارت‌های من را از بین می‌برد، زیرا نام‌های خاص شخصیت‌های این دور باعث می‌شد مغزش در حین پردازش منفجر شود. برخی از زوج‌ها بر سر اینکه چه چیزی برای شام بخورند با هم دعوا می‌کنند، برخی دیگر بر سر نام‌های بیگانه که در پایگاه داده بسیار شبیه به نظر می‌آیند با هم درگیر می‌شوند و سپس برخی هر دو را انجام می‌دهند.

موسیقی متن Mega Man 2 تقریباً در طول زمان وبلاگ نویسی/ضبط من در انبار، همراه با تعدادی آهنگ خاص از Twice و The Cocteau Twins، من را زنده نگه داشت. من فکر می کنم مگا من 2 ممکن است بهترین موسیقی را در کل مجموعه داشته باشد.

انتظار می رود موج بعدی ما در اوا، آوریل یا اوایل اردیبهشت ظاهر شود. همچنین مطمئن شوید که جدیدترین‌های Cappy Space (موارد جدید موجود در حال حاضر) و طراحی Spaced Out (شامل اتصال متقابل با Wave 100 که فردا شب عرضه می‌شود) را بررسی کنید.

یک تشکر بسیار ویژه از سی سی برای ع، فوق العاده زیبای بالا! ما یک هفته تمام را با هم گذراندیم و هر روز بعد از مدرسه به م،ن یخ زده پشت خانه مان رفتیم تا همه ع، های موج 100 را بگیریم. این یک گذر زمان عالی بود که برای همیشه به یاد خواهم داشت.

هر بار که بعد از راه اندازی جدید پیامی را برای شما دوستان پیش نویس می کنم، با خودم ،م می خورم که آن را بسیار کوتاه نگه دارم تا شما را شکنجه نکنم، اما انبوهی از متن ها همچنان می تواند گسترش یابد! بنابراین، با این گفته، لطفاً بد،د که خانواده ما چقدر از حمایت مستمری که همه شما سخاوتمندانه در طول 17 سال به اشتراک گذاشته اید، قدرد، می کنند. کلمات واقعاً احساسات ما را بیان نمی کنند، اما باید! بنابراین، با احساس واقعی، از شما متش،!

منبع: https://onelldesign.blo،.com/2024/03/thank-you.html